keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Kaamosvalot vai jouluvalot?

Minä en ymmärrä, mistä meidän naapuritalojen asukkaat on ostaneet noita mukavan näköisiä jouluvaloja? Vai kaamosvalojako ne ovat. Minä kävin eilen katselemassa Bauhausin jouluvalovalikoimaa. Ajattelin, että koska saksalaiset ovat joulu-kansaa, niin jouluvalojakin löytyy joka lähtöön. Mutta mitä vielä! Jotain mielestäni typeriä valoporoja, joutsenia ja nallekarhuja... Sitten niitä tavallisia valoletkuja ja lamppusarjoja. Pitänee huomenna käydä vaikka Kodin Anttilassa, josko siellä olisi minua enempi miellyttävä valikoima.

Huomenna pääsen onneksi töistä vähän aiemmin kotiin. Ehdin käydä päivänvalolla etsimässä geokätköjä. Olen yrittänyt ratkoa muutamaa haastetehtävääkin, mutta kyllä ne ovat vaikeita... Onneksi eräs kolleegani osaa morsetusta, hän lupasi auttaa minua erään tehtävän "koodin" purkamisessa.

Osta kipa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti