keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Ikkunaprinsessa, osa 2

Jee, paino on nytkahtänyt hiukkasen alaspän! Saapas nähdä, mitä voin päivittää tuohon sivupalkkiin kesäkuun alussa.


Käväisin tänään keskellä päivää hoitelemassa vähän työjuttuja keskustassa. Kello oli 12,07 kun olin lähdössä takaisin töihin. Samalla mieleeni paukahti: minun pitäisi olla kokouksessa klo 12,15. Kerrankin liikennevalot toimivat sopivasti, ei ollut ketään köröttelijää edessä eikä muutenkaan liikaa liikennettä. En myöhästynyt tuosta kokouksesta kuin viisi minuuttia. Tarkalle luonteelleni sekin on paljon. Voisihan sitä ottaa vähän rennommin. Joillakin on säännölinen tapa myöhästyä kaikesta (mikä muuten ärsyttää minua kamalasti), eivätkä he näytä olevan moksiskaan asiasta.


Niin, keittössäni on iso ikkuna. Olen kateellinen sille hoikalle nuorelle tytölle, joka jaksaa lähteä joka päivä juoksulenkille. Ja sille nuorelle miehelle, joka lähtee joka päivä lenkille shortsit jalassa pikku pakkasessakin. Ja minua huvittaa vastapäiseen taloon muuttanut mummeli. Hänellä on "ihania" rimpsumekkoja ja "kivat" vihreät ruusupinnit hiuksissa :) Ja sitten se yksi jätkä kulkee aina takki auki ja jääkiekkojoukkueen huivi kaulassa. Jaahas, tuolla on taas Helmi-koira lenkillä.


Semmoista meillä.


Päivän syömiset:
- aamupala: turkkilaista jugurttia, Muksu suvihelmää (onneksi loppui), Valion mustaherukkamehukeittoa ja pala tummaa suklaata
- lounas: kasvissosekeitto lisättynä yhdellä tomaatilla
- päivällinen Coleslawia, Stocmannin katkarapusalaattia ja luomu chiligoudaa (aika erikosta)


                                                             Dead calm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti