maanantai 20. elokuuta 2012

Tunnustus

Vaikka tuossa eräässä päivityksessä sanoinkin, että teen sen minkä lupaan, niin nyt täytyy ottaa vähän sanomisiaan takaisin. Nimittäin siitä Haasteesta. Nyt minulla ei kertakaikkiaan riitä energia eikä mielikuvitus uusien kysymysten ja haastettavien miettimiseen. Ja aika monessa blogissa se haaste on täällä pyörinytkin, olisinko saanut montakaan uutta  haastettavaa mukaan. Ihan kivoja ne haasteet kuitenkin ovat, sillä joskus tule pula aiheista ja onpahan mitä kirjoittaa.

Eli töissä on kiireitä, vaikeita tilanteita ja isoja päätöksiä tehtävänä. Minun pitäisi olla siellä, täällä ja tuolla. Pitäisi priorisoida töitään ja aina on huono omatunto, kun jotain jää tekemättä.

Mutta siitä olen iloinen, että olen mennyt joka aamu pyörällä töihin. Tänäänkin, kun lämpötila oli +3°C... Ja itse asiassa ei ollut ollenkaan kylmä, kun vaatetta oli tarpeeksi ja innoistuin yrittämään uutta nopeusennätystä työpaikalle. 22 min. Tuo aika on kyllä naurettavan vähän, miksi sitten autolla meneminen tuntuu aina houkuttelevalta? Kait sitä voi 22 minuuttia olla ulkoilmassa, vähän kylmemmässäkin. Liukkailla ja sateella se tietenkin on hankalaa. Niin, ja tänään liikennevalot toimivat kannaltani tosi heikosti... Aina joutui odottamaan.

Vatsa toimii, syömiset ruodussa, huomenna vaa´alle. No, joka päivä olen jäätelön syönyt. Mutta vain yhden. Pirkka ja Magnum jäätelöissä on semmoisia minijuttuja...


Jotain sinistä kukkaa mökiltä...

2 kommenttia:

  1. Yksi pikkupikku jäätelö ei kuulosta laisinkaan pahalta. :) Minä olen niin onnellinen kesäjäätelöistä, mutta onnellinen myös siitä, että jäätelökausi alkaa olla tältä erää ohitse! Minkähän paheen keksin sitten tilalle!? ;)

    Mukavaa viikon jatkoa ja työhaasteisiin tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. No ei se jäätelö ole todellakaan pahimmasta päästä...

    VastaaPoista