perjantai 29. kesäkuuta 2012

Pizzalla ja uudet tavoitteet

Ei me sitten eilen lähdetykään sinne mökille. En minä sentään mikään masokisti ole. Kylmä ilma ei oikein houkuttele. Toivottavasti kylmyys on kuitenkin nitistänyt suurimman osan sääskistä.


Ja hyvä oli, että ei lähdetty. Sain nimittäin viestin vanhalta tuttavaltani, joka oli täällä läpikulkumatkalla. Hän pyysi minua kanssaan lounaalle, pizzalle. No, en voinut kieltäytyä kutsusta. Niin menimme meidän entiseen kantapaikkaamme. En kertonut hänelle mitään tästä laihdutusurakasta. Eihän hän ole nähnytkään minua vuosiin. Tilaan aina (tai siis vuosi sitten kun viimeksi kävin pizzalla) Vegetariana-pizzan kokin sävellyksellä. Olihan se taas hyvää. Herkkusieniä, oliiveja, tomaattia, punasipulia, valkosipulia ja päällä kerros rucolaa. Vähän mietin, miten minulle tuon pizzan kanssa käy. Hyvin kävi, ei ähky-oireita. Tosin otin puolet siitä mukaan kotipakettiin. Oli oikein kiva nähdä tuota tuttavaa. Ja puhuttavaa riitti ilman minun laihdutusjuttujakin.


Tein itselleni uuden tavoitteen tuohon sivupalkkiin. Sen verran tuo pizzan syönti kuitenkin harmittaa. Koska paljon on painoni jo alas tullut, miksi en pudottaisi sitä lukemaan, joka alkaa 5:lla? Se olisi paljon siistimpää... 



1 kommentti:

  1. Oi, pitsaa! Minulle myös :)

    Huikea tavoite alkaa viitosella. Tsemppiä! Rentouttavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista