keskiviikko 1. helmikuuta 2012

On mulla 20 senttiä taskussa vain....

No, on mulla oikeasti 20 euroa, mutta kun se pankkikortti pistettiin eilen kirjaimellisesti poikki. Onneksi tänään tulivat K-plussapisteet. Kun ynnäsin ne ja edelliset yhteen, on niitä 20 euron edestä. Kyllä niillä viikonlopun yli pärjää.


Tänään oli töissä henkilökohtaiseen palkanlisään liittyvä keskustelu. Siis ne, jotka katsovat, että heidän työpanoksensa on niin merkittävä, voivat esittää pomolle vaatimuksen, että pitäisi saada satanen (tai pomohan sen päättää) kuussa lisää palkkaa. Onkohan tämä nyt se kuntakohtainen kannustuslisä? Minä en ole tuota satasta vailla (tai siis kyllähän raha kelpaisi), mutta en mielestäni tee mitään niin erikoista, että siitä pitäisi jotenkin erityisesti palkita. Ja silti pomon pitää keskustella jokaisen kanssa. Onhan se tietenkin tasa-arvoa. Ja keväällä on sitten kehityskeskustelut. Ei ole hääviä johtajillakaan. Jos pyörii kauan samalla työpaikalla, on varmaan arvattavissa, mitä kukin sanoo.


Mielestäni olen syönyt tänään paljon.
- aamupala: turkkilaista jugurttia, mansikoita ja Valion mustaherukkakeittoa
- lounas: 2 1/2 dl Valion kanttarellikeittoa ja raejuustoa. (lisäsin keittoon vielä vettä, että olisi enemmän) ja 1 1/2 dl hedelmäsalaattia
- välipala: viinirypäleitä
- päivällinen: lautasellinen Finduksen Wok Lime vegetariania (Siis kun mulla ei ole nyt rahaa ja en viitsinyt vaivata Aviokkia, kaivelin, mitä pakasteesta löytyy. Tuossa oli 70 kcal/100g, mutta siinä oli aika paljon nuudelia mukana.), lisänä eilinen puolikas chili tonnikalaa, 8 siivua punajuuria, 3 oliivia ja maalaisgoudaa. Röyh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti