maanantai 23. huhtikuuta 2012

Hyvän päivän jutut

Tänään on ollut toistaiseksi hyvä päivä. Ensinnäkin vaaka näytti aamulla sitä samaa, mitä se on näyttänyt jo kolmena aamuna, nimittäin 62,1 kg. Siis vaivaiset 300 grammaa tavoitteeseen. Ja punnitsin itseni myös ilman yöpukua, silloin paino oli 61,8 kg, eli täsämälleen tavoitepaino. Mutta pudotetaan nyt tuo 300 grammaa, niin sitten on rehellisesti 20 kiloa pudotettu. Hyvä minä!


Tänään on muutenkin ollut hyvä päivä. Sain monenlaiset rästiasiat kuntoon
- Verotoimistossa minua palveltiin erittäin hyvin. Asiani ei ollut ihan tavanomainen, joten se numerolappujono, johon minä kuuluin, oli aivan tyhjä. Joten pääsin heti asioimaan.
- Sain ostettua äidilleni uuden kännykän, "seniorimallia".
- Sain pudotettua oman kännykkäni kuukausimaksua. Minulla on nimittäin ollut siinä mm. 500 tekstiviestin paketti. No en todellakaan tekstaa niin paljoa, pudotin tekstiviestin määrää 50:een. Se riittää minulle.
- Sain paremmen nettitikun ja nyt voin käyttää läppäriä myös mökillä. Voin lukea ainakin aamuisin lehtiä. Ja nettitikunkin hinta puolittui.
- Ulkona on ihanan lämmintä ja aurinkoista.
- Sivutyöstäni tuli palkka!!! Odotin sitä vasta toukokuussa.


Päivän syömiset
- aamupala: turkkilaista jugurttia, mansikoita, Muksu suvihedelmää, Valion mustaherukkakeittoa ja kaksi palaa tummaa suklaata
- lounas: kanafile, mozzarellasalaattia, salaatinkastike, pizzasalaattia, 4 oliivia, pala edam-juustoa
- päivällinen: pizzasalaattia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti