keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Hulluilla päivillä...

Tänään piti herätä normalia aikaisemmin. Vein Aviokin töihin jo 7,30 ja päräytin samantien kaupunkiin tämän suuren tavaratalon kaikenmaailman tavaran markkinoille. Olin kaupan läheisyydessä hyvissä ajoin, sain parkkipaikankin ihan maan päältä. Parkkihallit ovat minulle kauhistus. Vähän itsekin ihmettelin, että mitenkäs minä nyt tällaiseen olen sortunut, jonottamaan kuin joku vähä-älyinen tuulessa ja tuiskussa. Klo 8,00 ryntäsin muiden mukana suoraan yläkertaan ja niin sain tytärelleni valmistujais- ja synttärilahjaksi lupaamani läppärin. (Tytär tosin valmistui jo vuosi sitten...). Oli sen verran edullinen, että kyllä sen takia nyt kelpasi vähän ostoshuumassa ollakin.


Naistenosasto oli ihan täynnä, en jäänyt jonottelemaan sovituskoppeihin. Ruokapuoli taas oli ihan tyhjä, joten ostin sieltä lounassalaatit. Kaupasta olin ulkona klo 8,20. Siis aika hyvä shoppailusaavutus!


Töissä taas niin tuttua, koko iltapäivä yhtä palaveria. Tosin jälkimmäinen oli niin p***eestä ja tyhjänpäiväinen, että puhisin kiukusta (ja niin moni muukin), että miksi aikuisten ihmisten aikaa kulutetaan tällaiseen tyhjänpäiväisyyteen. Mutta tämä on tätä. Eli 12 tuntia on taas mennyt ja nyt on aikaa istua koneelle. Parempaa huomista (ja laihtumista) odotellessa.


Päivän syömiset:
- aamupala: turkkilaista jugurttia, mansikoita, Valion mustaherukkamehua, pala tummaa suklaata
- lounas: pieni rasia Stocmannin katkarapusalaattia
- päivällinen: pieni rasia ed. kaupan lohisalattia ja K-kaupan pizza-salaattia, pala Salaneuvos-juustoa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti