maanantai 2. huhtikuuta 2012

Hyvä aamu

Aamu oli kaikesta huolimatta hyvä, vaikka heräsinkin jo puoli neljältä. Siinä sitten torkuskelin kellon soittoon (tai lintuhan se minulla livertää) ja mietin, nousisiko kahvin keittoon. Ja vaaka näytti sitten ihan armollisia lukemia, 62,7 kg! Siis 900 grammaa tavoitepainoon. En muuten ole vielä toteuttanut niitä tavoitepalkintoja. Jakku ei ole ollut vielä päällä ja kuten mainitsin, Baileys-pullo odottaa pääsiäistä.


Tänään on ollut koko päivän aivan karmea nälkä. Nälkähän on aivojen tila. Koska aamulla tulos oli hyvä, antavat aivoni syödä minun enempi. Ja ne tuovat sitä nälän tunnetta alitajunnasta esille ja yrittävät huijata minua syömään. Olen kuitenkin pysynyt tiukkana... 


Minä en muuten vieläkään automaattisesti muista, kumpi pankkikorttipäätteen sanoista on luotto ja kumpi käteinen. Credit ja debet, vai miten se nyt meni. Huomasin luottokunnan laskusta, että olin vahingossa nostanut rahaa luottokortin puolelta. Tuli 80 euron nostoon 3,60 euroa lisämaksua. Eihän se paljon ole, mutta kuitenkin.


Päivän ruokailut
- aamupala: turkkilaista jugurttia, mustikoita ja Valion boysenmarjakeittoa, pala tummaa suklaata
- lounas: eilistä lohisalaattia ja salaatinkastike
- päivällinen: eilistä lohisalaattia ja salaatinkastike, coleslawin loput ja palanen italialaista maalaisgoudaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti