keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Oksu

Eilen illalla oloni muuttui ihan omituiseksi. En pääsytkään sitten sille kaavailemalleni juoksulenkille. Ja niinhän siinä sitten kävi, että nukkumaan asettuessani minulle tuli kamalan etova olo ja oksu (oksennus :) ). Kolme kertaa piti käydä tyhjennyksellä. Ja jos nyt oikein haluaa retostella asialla, niin kiirettä piti pitää, hyvä että ehti posliinialttarille. Aamulla olo oli ihan ok, kahvi ei tosin maistunut. Töissäkin jaksoin ihan hyvin, mitä nyt pää oli hiukan kipeä. Se on kyllä merkki jonkin viruksen jylläämisestä, sillä pääkipu on minulla tosi harvinaista. Toinen mahdollisuus on tietenkin, että olen syönyt jotakin pilaantunutta. Kaupasta ostettu valmiiksi savustettu lohi? Kaupan tuoresalaatti? No, jospa homma olisi nyt ohi.

Tiedättekö muuten, mikä on naisen ja miehen ero, jos sattuu sairastumaan työpäiväksi? Nainen tulee töihin ja sanoo "luulen, että minulla on hiukan kuumetta, mutta tulin töihin". Kun taas mies soittaa pomolle ja sanoo "luulen, että minulla on hiukan kuumetta, joten jään kotiin". No, kyllähän töistä saa ja pitää olla pois, jos sairastaa. Joillakin se kynnys on vaan niin alhaalla tai sitten liian korkealla. 


Jokohan nämä kukkalaatikon kukat ovat olleet esillä? En muista.

2 kommenttia: