lauantai 24. maaliskuuta 2012

Hommat hoidettu!

Olin eilen ihan että tööt...! Juuri kun pääsin kotiin, puhelin soi. Langan päässä oli joku gallup-ihminen, joka teki jotain mainoskyselyä. Lupauduin vastaamaan. Olen varmaan niin kiltti, että en halua aiheuttaa pahaa mieltä nuorelle ihmiselle. Tiedän, että noita puhelinkyselyitä/-kampanjoita/-lehtimyyntityötä tekevät monet nuoret, saadakseen vähän rahaa. 


Mutta tuo kysely! Se oli yhtä kidutusta sekä minulle että varmaankin myös kyselijälle. Maanantain Anna-lehti käytiin läpi lähes jokaisen mainoksen kohdalta ja jokaiseen kuuteen kysymykseen oli ainakin "sata" vaihtoehtoa. Tyyliin "täysin eri mieltä, lähes eri mieltä..." jne. Minä kysyin jo välillä, että montako mainosta oikein käydään läpi? Ja kyselijä vain kiihdytti vauhtiaan.


Ja töissä lyötiin käteen kysely, johon piti vastata netissä. Siihenkin meni tunti ja tuohon kyselyyn ei voinut vastata edes työaikana. Merkkaan kyllä ylitöiksi...


Ostin eilen Me Naiset -lehden. Siinä oli juttu Raakel Lignellistä, joka on laihtunut 50 kg. En ole ehtinyt lukea tuota juttua kokonaan, mutta silmiini pisti hänen viikoittainen liikuntansa. Joinakin päivinä 3 1/2 tuntia liikuntaa. En tiedä, mitä hän tekee työkseen, mutta minulta ei ainakaan irtoaisi noin monta tuntia liikuntaan. Jos liikkuu 3 1/2 tuntia noita ohjattuja liikuntajuttuja, menee aikaa jo liikuntapaikalle siirtymiseen ja tietenkin suikussa käyntiin. Silloin ainakin minulla tulisi kokonaisajaksi yli 4 1/2 tuntia. Minä en ehtisi tehdä muuta kuin nukkua, käydä töissä ja liikkua. Mutta hyvin on Raakel kilonsa tiputtanut.


Ja minullakin oli eilen illalla 3 tunnin tehojumppa ja tänään 4 tunnin tehojumppa. Siivous.


                                                    Joulukaktuskin kukki



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti