torstai 19. tammikuuta 2012

Television ruokaohjelmat

Olin eilen illalla ihan poikki ja juutuin television eteen. Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka paljon ruokaan liittyviä ohjelmia televisiosta nykyisin tulee? Minun piti ihan laskea ne. Meillä näkyy 13 ilmaiskanavaa ja eilen niillä kanavilla tuli yhdeksäntoista ruokaohjelmaa, siis 19!


TV2:           Kotikokit
MTV3:        3 x Mitä tänään syötäisiin?
Nelonen:    James Martin, makeaa
                  Food Club
                  Arvostele mun illlallinen Suomessa
SUB:          Top Chef Suomi
JIM:            Mahdoton illallinen
LIV:            James Martin, makeaa
                   Kotiruokaa Rachel Rayn tapaan
                   Arvostele mun illallinen tunnissa
                   Neljän tähden illallinen
                   Onni Extreme, ruoka
                  Jutta ja superdietit
TV5:           Akselin hauskat ateriat
AVA:          2 x Market Kitchen
                 Jamie Oliverin 30 minuutin ateriat


Tänään lisäksi Sokkokokki, Jamie Oliverin Australian päiväkirja, Sikke - ruokaa rakkaudella, Hei me karpataan, Kotitekoista Kristien tyyliin, Leipomounelmia....


Joo, tarttuukohan näistä ohjelmista mitään ohjetta kenellekään? Jos itse kokeilen uutta ruokaa, olen yleensä saanut sitä ensin jossin ja sitten kiinnostunut ohjeesta. Tai uudet ruokaohjeet löytävät kotiini perinteisesti lehtien ruokapalstoilta selvien kirjoitettujen resptien kera.

1 kommentti:

  1. Mä katon noista "Arvostele mun illallinen Suomessa" ja "Jutta ja superdieetit", kumpaakaan en ruuan takia... Ekassa juonto on aivan huippua :-) ja toka nyt on vaan muiden läskien ja lihasten tirkistelyä...

    VastaaPoista