perjantai 10. helmikuuta 2012

"Teinipostaus"

Tällä iällä naaman retusoiminen ennen töihinlähtöä on pikku pakko. En meikkaa paljoa, en ole koskaan meikannutkaan. Kun täytin muutama vuosi sitten tasavuosia, sain lapsiltani lahjakortin Hyvänolon aamupäivään. Ihan mukava ja miellyttävä hoito, hierontaa, täydellinen kasvojen hoito, kulmakarvojen muotoilu jne. Kun hoidossa tultiin tähän kasvo-osuuten, kysyi hoitaja, miten hoidan kasvojani. Vastasin "En mitenkään, miedolla saippuavedellä pesen ja päälle tarvittava määrä kosteusvoidetta". Näin kun häneltä loksahti suu auki. "Siis nyt on viimeinen tilaisuus aloittaa kasvojen huolellinen hoito... suosittelen sitä, tätä ja tuota... silmäluomet on jo melkein menetetty..." Jaa. Omasta mielestäni minulla on hyvä iho, ei ryppyjä, ei finnejä. Lopputulos oli kuitenkin, että lähdin hoidosta kotiin mukanani 180 €:n arvosta erilaisia kasvojenhoitotuotteita. Tiedän, että todellisen kemikaliofanaatikon mielestä tuo ei ole edes iso summa, mutta minä kyllä vähän järkytyin. Ja kun lopputulos on se, että melkein täysinäiset purnukat ovat edelleenkin kylpyhuoneen hyllyllä, ovat varmaan jo eltaantuneet.


Tänään ostin YSL:n valokynän, Lumenen silmämeikin pohjustusvoiteen ja Lancomen rajauskynän. Yhteensä 98 euroa. Siis yhdeksänkymmentäkahdeksan euroa! Voi herranjestas. Siis yhteensä 10,9 ml nesteitä, sehän tekee liki 9000 euroa/litra. Joku pistää rahoiksi.

1 kommentti:

  1. Kyllä se on geeneistäkin kiinni. Tädilläni on iho, jota minä yli 40 vuotta nuorempi kadehdin, eikä hän ole ikinä käyttänyt mitään. Pesee saippualla, eikä edes kosteuta. Minun ihoni taas on todella huono, vaikka olen aina tehnyt parhaani siitä huolehtiakseni. Olen perinyt paljon tätini luonteesta, joten miksi minä en voinut periä hänen ihoaankin. :)

    VastaaPoista