tiistai 27. marraskuuta 2012

9781

Olin eilen geokätkeiljöiden listalla sijalla 9998. Olin jo tuosta tuloksesta iloinen. Tänään kaksi uutta kätköä ja tulos on 9781. Eli nousua yli 200 sijaa. Saapa nähdä, milloin tämä nousujohteinen "ura" katkeaa. Huomenna olisi tarkoitus käydä vielä parilla lähikätköllä kävellen. Samalla tulee täyteen myös seitsemän pitkää perättäistä kävelylenkkiä. Kait niillä nyt jonkin verran kaloreita kuluu? 

Ruokailupäivitystä:
- aamupala: mustikka-mansikka-banaani-jugurtti smoothie, muki mustaa kahvia ja pikkuleipä
- luonas: kanakeitto ja 1dl raejuustoa
- päivällinen: 10x10 cm pala pitsaa ja raastesalaatti salaatinkastikkeella. Kaksi palaa tummaa suklaata

Kuten näkyy, niin ei niin terveellistä, kuin voisi olla. Mutta ainakaan ei ole nälkä ja mitään ei tee mieli.


Joku puska. Siis on niin pimäeää, että en saa otetuksi uusia valokuviakaan.

2 kommenttia:

  1. Minkälaisella laitteella sinä etsit niitä kätköjä? Olen itsekin monta kertaa ajatellut, että tuo olisi kiva harrastus, mutta laadukkaat käsigepsit on kalliita...

    VastaaPoista
  2. Minulla on IPhone, johon ostin Appstoresta Geocachingin ohjelman, 7,90 €. Sillä pärjää ihan hyvin. Ainoa ongelma on, että se syö akkua aivan kamalasti. Gepsin akku kestää varmaan päiväkausia. Mutta en minä mitään maraton kätkeilyreissuja tee, joten ehdin kyllä ladata puhelimen aina välillä.

    VastaaPoista