keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Voihan koiruus!

On varmaan tullut selväksi, että minulla on PoikaKoira. Nyt tuota koiraa pyydettiin tutustumaan morsianehdokkaaseen. Siis sana on vain kiirinyt, että minulla on komea uroskoira, presidentillistä rotua. 

Koira kelpaisi kyllä kuulemma isäehdokkaaksi ilman näyttelyäkin, mutta olisi parempi, jos joku ammattilainen antaisi siitä jonkinlaisen arvion. Kajaanissa olisi tammikuussa sopiva näyttely. Mutta. Miten minä osaan kouluttaa tuota koirulia kehäkäyttäytymiseen? Ja missä? Nauravatko tuomarit minut ulos, jos vien kehään ihan luomu-koiran? Onko kenelläkään kokemusta? Toisaalta, onhan tässä vielä kaksi kuukautta aikaa. Toisaalta minua kiehtoo ajatus koiranäyttelystä, toisaalta pelottaa. Jospa silti menisin sinne ja katsoisin, miten käy. 

PoikaKoira kyllä antaa käsitellä itseään, mutta mitenkähän onnistuu se näyttelykehässä kulkeminen... Pitänee kysyä joltain asiantunjalta neuvoja...




 "Tässä mä tsiikailen sorsia. Kun vähän haukahdan niin ne pöljät lähtee lentoon."

2 kommenttia:

  1. Tässä asiassa en osaa auttaa, mutta komea on kaveri!

    VastaaPoista
  2. Jep. Ja löysin jo "treenaajankin". Sitä kun pistää töpinäksi...

    VastaaPoista