torstai 22. marraskuuta 2012

Sadelenkki

Eipä olisi vielä vuosi sitten uskonut, että minä lähden lenkille jopa vesisateessa. Nyt se ihme on tapahtunut. Ja miksiköhän? No ne geokätköt...

Oli ihan pakko lähteä. Kilpailuviettiä löytyy näköjään jopa minulta. Olen nimittäin katsellut kaikenmaailman tilastoja. Olen noussut sijalta 13.000 ja jotain jo sijalle 11.000 ja jotain. Tavoitteena on ennen vuodenvaihetta olla sijoituksena alle 10.000. Eli siis että olen Suomen tilastoissa edes 9999 paras geokätkeilijä :)

Eilen kerroin siitä kokouksesta. Se oli kertakaikkiaan katastrofaalinen. Muutenkin kuin että minä putosin kartalta. Tänään kuulin, että eräs työntekijämme lähtee heti pois, kun saa uuden työpaikan. Siis en ollutkaan ihan pihalla. Kokous oli todellakin kuin Kafkan romaanista.

Hei, Kotikatu alkaa.... Myönnän, sitä olen surannut koko sen tuotantoajan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti